Za současné situace Vám vřele doporučujeme sjednat si ke každé cestě komplexní pojištění, tj. jak cestovní, tak pojištění storna. Ve spolupráci s ERV pojišťovnou bychom Vám rádi nabídli balíček služeb, se kterým budete během pobytu připraveni na jakoukoliv neočekávanou situaci.
① CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ Sbaleno Na maximum
Počet dní | Evropa | Svět |
6 - 10 | 1 290 Kč + 349 Kč balíček ERV Extra | 2 040 Kč + 349 Kč balíček ERV Extra |
11 - 17 | 1 890 Kč + 349 Kč balíček ERV Extra | 2 980 Kč + 349 Kč balíček ERV Extra |
- zahrnuje pojištění léčebných výloh (vč. onemocnění COVID-19), asistenční služby, úrazové pojištění pro případ trvalých následků či úmrtí, krádeže či poškození zavazadel a odpovědnosti za škodu na zdraví či majetku jiných osob
- je bez spoluúčasti
- balíček ERV Extra se vztahuje na mnoho dalších rizik, jako je například zpoždění zavazadel, zmeškání či zpoždění odjezdu, ale situace, kdy musíte prodloužit svůj pobyt v zahraničí z důvodu nezaviněného umístění do karantény či nesplnění zdravotních podmínek pro cestu zpět (nevpuštění na palubu)

② POJIŠTĚNÍ STORNA Storno Plus
Pojištění storna zájezdu je určeno pro případ, že budete nuceni letenku, ubytování nebo zájezd náhle zrušit. Platí na cesty do zahraničí i po České republice. Pojištění musíte sjednat do 3 pracovních dnů od uhrazení první cestovní služby (u cesty typu „last minute“ v den úhrady služeb).
Na jaké případy se vztahuje pojištění Storno Plus?
- hospitalizace cestujícího (bez spoluúčasti)
- úmrtí cestujícího (bez spoluúčasti)
- upoutání cestujícího na lůžko (spoluúčast 20 %)
- Vaše onemocnění COVID-19 (spoluúčast 20 %)
- osobní preventivní karanténa kvůli kontaktu s nakaženým (spoluúčast 20 %)
- jiné doložitelné důvody cestujícího včetně nesplnění zdravotních podmínek při COVID-19 kontrole na letišti (spoluúčast 20 %)
- zdravotní potíže osob, které s Vámi neměly cestovat (spoluúčast 20 %) *
- jiné doložitelné důvody osob, které s Vámi neměly cestovat (spoluúčast 20 %) *
* Zdravotními potížemi osob, které s Vámi neměly cestovat, jsou například péče o nemocné prarodiče, úraz blízkého spolupracovníka nebo úmrtí blízké osoby.
* Jinými doložitelnými důvody může být nezaviněná ztráta zaměstnání, rozvodové řízení, konání opravné zkoušky, předvolání k soudu, zrušení schůzky obchodním partnerem, rozsáhlé poškození bydliště, nezaviněné neobdržení víza, dopravní nehoda cestou na letiště, zrušení události, která byla hlavním účelem cesty, adopce či osvojení dítěte, smrt domácího mazlíčka.
Kolik pojištění stojí
Pojištění bude stát 5 % z ceny cestovních služeb (7 % bez sjednání cestovního pojištění). Maximální cena cestovních služeb v součtu na jednu pojistnou smlouvu je 300 000 Kč. Dražší zájezd nebo cestovní službu zkalkulujeme individuálně.
Příklad kalkulace pro zájezd v rámci Evropy na 8 dní v hodnotě 40 000 Kč/osoba
① Produkt Sbaleno Na maximum vč. balíčku ERV Extra - pojistné ve výši 1 669 Kč/osoba
② Storno Plus – 2 000 Kč/osoba (5% z 40 000 Kč)
⇒ celková cena 3 669 Kč/osoba
Nejčastější dotazy
Co mám dělat, když budu mít v cizině příznaky COVIDu?
Obraťte se na asistenční službu ERV nebo delegáta CK a nechejte si doporučit, kam se jít otestovat. Když se Vaše onemocnění potvrdí, pojišťovna Vám uhradí potřebné náklady na léčení, jako by se jednalo o jakoukoli jinou nemoc.
Co když mě v zahraničí umístí do karantény, i když nejsem COVID pozitivní?
Když máte sjednáno pojištění obsahující tzv. Nouzové situace či Znemožnění návratu, pojišťovna Vám uhradí náklady za prodloužený pobyt v zahraničí a za náhradní zpáteční cestu.
Jak vlastně vypadá karanténa v zahraničí?
Při umístění do karantény v zahraničí se řiďte nařízeními místních orgánů a informujte asistenční službu. Délka pobytu v karanténě je stanovena pravidly jednotlivých zemí. Místní úřady či hotel také určí, zda budete karanténu trávit v hotelu nebo Vás přemístí do speciálního karanténního zařízení. Asistenční služba nemá jakoukoli pravomoc do těchto rozhodnutí zasahovat. Pojišťovna Vám ale POMŮŽE zajistit případné testy před návratem do ČR nebo letenky.
Co bude se zbytkem rodiny, když bude mít v cizině pozitivní test jen jeden z nás?
Pravidla jednotlivých zemí liší. V některých pošlou místní úřady do karantény pouze COVID pozitivního člověka, v jiných celou rodinu. Asistenční služba nemá jakoukoli pravomoc do těchto rozhodnutí zasahovat. Z pohledu pojištění má COVID pozitivní účastník cesty nárok na standardní úhradu léčebných výloh a asistenční službu. Když je pozitivním nezletilé dítě, může s ním v zahraničí jako tzv. opatrovník zůstat jeden dospělý. Zbylí, do karantény neumístění, členové rodiny by měli odcestovat domů.
Zaplatí mi pojišťovna COVID test v zahraničí?
Když budete mít v zahraničí příznaky onemocnění COVID-19, které budou ohrožovat Vaše zdraví, pojišťovna uhradí testy z pojištění léčebných výloh. Pojištění se ale nevztahuje na namátkové nebo preventivní testy, na testy vyžadované na základě aktuálních protiepidemických opatření vyhlášených v ČR nebo v zahraničí (např. pro vstup do cílové destinace nebo pro návrat do ČR). Neplatí ani pro testy, které stanoví přepravní či letecká společnost jako podmínku nástupu na cestu.
Co když už jsem COVID prodělal/a nebo mám proti němu očkování?
Fakt, že máte onemocnění COVID-19 už za sebou nebo jste proti němu očkován/a, nemá na pojištění vliv. Je tedy čistě na Vašem rozhodnutí, zda chcete mít jistotu a sjednáte si takový druh pojištění, který Vás ochrání i pro případ koronaviru, nebo zda riziko COVID pozitivity vezmete na sebe. Z reálné praxe však víme, že i někteří očkovaní nebo vyléčení klienti měli v zahraničí pozitivní test na COVID-19 a museli tam absolvovat karanténu nebo dokonce hospitalizaci. Proto doporučujeme zvolit si pojištění, které se vztahuje na COVID-19 i v jiných než zeleně označených destinacích.
Můžu uplatnit storno, když budu mít před cestou pozitivní test na COVID-19?
Ano, pojištění storna Storno Plus se vztahuje i na Vaše onemocnění koronavirem. Při onemocnění jednoho člena rodiny (rodiče a nezaopatřené děti), který měl být účastníkem cesty, mohou i zbylí členové rodiny uplatnit pojištění storna.
Co když nejsem nemocný, ale před cestou musím do karantény?
I na tuhle situaci se pojištění storna Storno Plus vztahuje. Když je Vám v souvislosti s COVID-19 nařízena osobní preventivní karanténa (kvůli kontaktu s nakaženým) podle rozhodnutí příslušného správního orgánu či lékaře, můžete uplatnit storno. Podmínkou je, že karanténa musí zasahovat do data původně plánovaného odjezdu.
Platí pojištění storna i na uzavření oblasti, okresu nebo města?
Ne, pojištění se nevztahuje na plošně nařízenou karanténu, tj. např. pro celý stát, kraj, okres, obec, ulici, školu či podnik.
Obávám se situace v zemi, kam mám jet, můžu využít storno?
Ne. Samotná obava z koronaviru v oblasti, kam máte cestovat, není důvodem pro uznání storna.
cenik.pdf
(0.15 MB)
Ceník
informacni-dokument-(ipid).pdf
(0.08 MB)
Informační dokument (IPID)
letak.pdf
(0.26 MB)
Leták
pojistne-podminky.pdf
(0.43 MB)
Pojistné podmínky